Comptar amb una identitat corporativa reeixida no tracta només de crear un logotip, també cal formar certa imatge que sigui capaç de transmetre les sensacions i emocions que la teva empresa desitgi projectar i que vagi concorde als teus valors i filosofia empresarial.

Nosaltres ens assegurarem que el teu públic objectiu percebi la teva marca de la forma en què tu vols projectar-la.

La identitat corporativa abasta aspectes tangibles de caràcter estètic i intangible:

Aspectes Tangibles

  • Logotip: Dissenyarem al costat d'experts de disseny gràfic, un logotip fàcil d'entendre i recordar, així com amb un disseny únic que emani l'essència de la teva marca.
  • Identitat visual: Triarem els colors que s'adeqüin a la teva personalitat (pantone) i la tipografia que comuniqui adequadament els trets de la teva marca.
  • Versatilitat comunicacional: Treballarem en els canals on hi haurà presència de marca (posicionament en cercadors i xarxes socials).
 

Aspectes Intangibles

  • Naming: Crearem un nom que identifiqui la teva marca i que sigui fàcil de recordar. 
  • Filosofia empresarial: Determinarem la teva Missió, visió i valors que vagin concorde al teu escencia.
  • Personalitat: Definirem els trets humans que la teva marca tindrà.

Treballem amb tots els elements que defineixen la teva marca i la diferencien de les altres.

Totes les accions de marca han de ser coherents amb el que es vol transmetre.
Per això crearem el teu manual d'identitat corporativa, on es determinaran i albergaran tots els elements que defineixen a la teva marca juntament amb els teus mètodes i processos.

 

QUÈ ÉS UN MANUAL D'IDENTITAT CORPORATIVA?

És un document que recull els principals elements gràfics de la teva marca i explica com han d'aplicar-se visualment tant online com offline.

Un manual d'identitat corporativa t'estalvia temps i garanteix consistència

El manual mostra com és el teu logotip, quin és el teu pantone, quines tipografies s'han d'utilitzar i tots els altres elements visuals, així com la teva filosofia empresarial, els canals de comunicació i formats ideals a utilitzar.