La gestió de les xarxes socials (community management) és essencial per a augmentar la presència de marca en internet, però hi ha una cosa més important encara, ens acosta als nostres usuaris.

Generant una relació més estreta amb el client podem atendre els seus dubtes en qualsevol moment; a més, li donem seguiment a les inconformidades que puguin sorgir. La resposta immediata és una cosa que els usuaris valoren. Nosaltres, amb qualsevol dels nostres plans de xarxes socials ens encarreguem que la tinguin.

Per a un bon maneig de XARXES SOCIALS , és necessari tenir un MITJÀ SOCIAL PLA

Com crear un mitjà social pla reeixit?

El propòsit de fer una planificació, és assegurar que complirà amb els objectius empresarials. Així podrem calendarizar totes les publicacions que oferirem als teus usuaris; després mesurarem els resultats.

Per a crear un bon pla, primer hem d'analitzar i investigar unes certes mètriques; aquí et llistem les més importants:

  • Anàlisi interna de l'empresa
  • Anàlisi de la competència
  • Anàlisi del client
  • Establir els objectius, estratègies i tàctiques
  • Planificació i cronogrames

Aquestes dades ens ajudaran a determinar els canals (xarxa social), formats i tipus de contingut òptim a utilitzar. Aquest pla, a més, serà revisat cada cert temps per a adaptar-se als canvis i les noves metes.

 

Creativitat i innovació en cada post

Ara sí, després de tenir una planificació sòlida, ve el treball creatiu perquè cada post sigui únic i enganxem als teus usuaris. Amb això aconseguirem que els usuaris s'identifiquin amb la teva marca.

Ho farem amb ajuda de text rellevant per a l'usuari (copywriting) juntament amb contingut visual atractiu. aquests elements sempre anirà en coherència amb la personalitat de la teva marca i amb el que vols projectar als teus usuaris.

Nosaltres creem el millor pla de continguts perquè el teu negoci o empresa triomfi en les xarxes socials.

El neuromarketing en les xarxes socials

El neuromarketing és present en les xarxes socials des que existeixen.

Les xarxes socials humanitzen a les empreses, i els consumidors troben una manera de tenir un diàleg. Quan un client té una queixa, està buscant compressió. Fer un bon maneig d'objeccions, pot convertir a un client enutjat en un promotor de la marca.

Les emocions ens envaeixen constantment a tots els éssers humans; saber canalitzar-les intel·ligentment és un avantatge que també pot potencializar el teu negoci.

Podem implementar, depenent el pla que triïs, un chatbot; el qual a més de brindar una resposta immediata, t'assegura atendre a tots i cadascun dels usuaris que desitgin interactuar amb tu.

 

Tàctiques Virals

El nostre pla de Mitjà social té com a objectiu que la teva marca, empresa o producte sigui conegut i formi una comunitat on la gent es converteixi en promotor dels teus productes i serveis.

Tàctiques orientades a generar major impacte i influència

La nostra estratègia inclou les següents tàctiques:

  • Boca a boca: Com ja ho hem esmentat, l'audiència és la millor publicitat; dues persones intercanviant paraules del teu producte o serveis, genera percepcions que després, cadascuna de elas, transmetrà a altres persones.
  • Augmentar interaccions: Buscar tenir major nombre de clics i shares; oferint detonadors, emocions, valors i històries (Story telling) perquè els usuaris consumeixin positivament el nostre contingut.
  • Ús de publicitat: Aquest és un auxiliar, ja que no serà tot en el nostre pla de màrqueting, però, sí que ens ajuda a impulsar una mica. Hi haurà velocitat en la publicitat "de boca en boca"
  • Aprofitar influència: Estudiarem dins del teu mercat fiqui, que persones tenen la influència sobre unes altres. Aprofitarem per a inserir el teu producte o servei a les seves converses.

Màrqueting de Influencers

Depenent de quins siguin els teus objectius, aplicarem aquest tipus de campanya on s'estableixen vincles entre marques i empreses, amb persones que tenen gran visibilitat i abast en internet (influencers).

Els influencers compten amb la carisma per a influir, en els gustos i pensaments de la seva audiència. Amb tan sols un esment, crítica o ús del teu producte o servei, aconseguiran que la seva audiència et conegui i genera una certa percepció de la teva marca.

Aconsegueix un ROI satisfactori i promociona la teva marca amb una campanya de màrqueting de influencers.