La millor manera de garantir que l'estratègia de màrqueting digital sigui reeixida, és aplicant l'automatització del màrqueting ja que ens assegurarem que totes i cadascuna de les accions d'aquesta estratègia s'executin de forma més ràpida i eficient.

Com ho fem?

Utilitzant eines de programari especialitzades creem workflows (una sèrie d'accions que s'executen de manera automàtica) perquè nostres leads recorrin l'embut de conversió (funnel) de manera reeixida i al final es converteixin en clients.

L'embut de conversió es dissenya depenent dels objectius i metes que vulguis aconseguir, en crear els workflows, emprem diferents recursos de màrqueting digital com:

  • Creació de contingut personalitzat
  • Email màrqueting personalitzat
  • Planificació, programació i publicació de continguts en xarxes socials
  • Creació de Landing pages
  • Implementació de CHATBOT
  • Remarketing amb anàlisi predictiva

I més!

Implementar màrqueting automation proporciona un excel·lent ROI (Retorn de la inversió)

Dins del màrqueting automation tindràs eines com ara el chatbot, la qual et brinda un aspecte fonamental, i que en la nostra opinió és el més important: ATENCIÓ Al CLIENT.
Amb aquesta eina, cap client o prospecte se sentirà desatès, ja que ens permet brindar una atenció personalitzada i oportuna, estant tot el temps disponible per a atendre, escoltar, resoldre els seus dubtes i vendre.

Remarketing amb anàlisi predictiva

Difícilment qui ens visita per primera vegada ens contacta, els internautes visiten altres web per a assegurar-se de triar la millor opció, una campanya de remarketing mostra anuncis a persones que han visitat el lloc web almenys una vegada. Nombrosos estudis han assenyalat que les campanyes de remarketing són més efectives, en comparació amb el correu electrònic o la cerca.

Comprendre els hàbits de compra ens permet predir el comportament del consumidor i després personalitzar els anuncis publicitaris que ajudaran a optimitzar les seves campanyes publicitàries. Aquestes prediccions, quan es combinen amb les capacitats d'aprenentatge automàtic (Intel·ligència artificial), poden ajudar a detectar patrons en dades antigues en buscar punts comuns en el comportament dels clients que han comprat alguna cosa en els últims 30 dies.

En resum

A més d'una resposta immediata, l'ús del màrqueting automation et brindarà una sèrie addicional d'avantatges com:

  • Redueix costos i temps de personal
  • Major control de les accions de màrqueting
  • Seguiment més detallat de l'impacte i les mètriques
  • Detecta de manera automàtica els registres que estan més preparats per a rebre oferta comercial.
  • Segmentació del teu púbic objectiu de forma més precisa.

Atén els teus clients en tot moment, i ofereix-los una cosa a la qual no puguin resistir-se,
La personalització