La millor manera de garantir que l'estratègia de màrqueting digital sigui reeixida, és aplicant l'automatització del màrqueting. Això ens assegurarem que totes i cadascuna de les accions d'aquesta estratègia s'executin de manera ràpida i eficient.
A nous reptes, noves solucions!
Els consumidors actuals són curiosos i impacients, el repte està a convertir aquesta inquietud en una oportunitat per a crear relacions més estretes amb els clients.
Les noves tecnologies digitals ofereixen solucions per a crear campanyes eficaces adaptades als nous recorreguts dels clients
Innovem constantment amb l'objectiu d'aconseguir el màxim rendiment a la teva estratègia de màrqueting i portar-la un pas més enllà.
Com ho fem?
Utilitzant eines de programari especialitzades creem workflows (una sèrie d'accions que s'executen de manera automàtica) perquè els nostres clients potencials (leads) recorrin l'embut de conversió (funnel) de manera reeixida i al final es converteixin en clients.
L'embut de conversió es dissenya depenent dels objectius i metes que vulguis aconseguir, en crear els workflows, emprem diferents recursos de màrqueting digital com:
- Creació de contingut personalitzat
- Email màrqueting personalitzat
- Planificació, programació i publicació de continguts en xarxes socials
- Creació de Landing pages
- Implementació de CHATBOT
- Remarketing amb anàlisi predictiva
I més!