La millor manera de garantir que l'estratègia de màrqueting digital sigui reeixida, és aplicant l'automatització del màrqueting. Això ens assegurarem que totes i cadascuna de les accions d'aquesta estratègia s'executin de manera ràpida i eficient.

A nous reptes, noves solucions!

Els consumidors actuals són curiosos i impacients, el repte està a convertir aquesta inquietud en una oportunitat per a crear relacions més estretes amb els clients.

Les noves tecnologies digitals ofereixen solucions per a crear campanyes eficaces adaptades als nous recorreguts dels clients

Innovem constantment amb l'objectiu d'aconseguir el màxim rendiment a la teva estratègia de màrqueting i portar-la un pas més enllà.

Com ho fem?

Utilitzant eines de programari especialitzades creem workflows (una sèrie d'accions que s'executen de manera automàtica) perquè els nostres clients potencials (leads) recorrin l'embut de conversió (funnel) de manera reeixida i al final es converteixin en clients.

L'embut de conversió es dissenya depenent dels objectius i metes que vulguis aconseguir, en crear els workflows, emprem diferents recursos de màrqueting digital com:

  • Creació de contingut personalitzat
  • Email màrqueting personalitzat
  • Planificació, programació i publicació de continguts en xarxes socials
  • Creació de Landing pages
  • Implementació de CHATBOT
  • Remarketing amb anàlisi predictiva

I més!

Implementar màrqueting automation proporciona un excel·lent ROI (Retorn de la inversió)

Dins del màrqueting automation tindràs eines com ara el chatbot, la qual et brinda un aspecte fonamental, i que en la nostra opinió és el més important: ATENCIÓ Al CLIENT.

Amb aquesta eina, cap client o prospecte se sentirà desatès, ja que ens permet brindar una atenció personalitzada i oportuna, estant tot el temps disponible per a atendre, escoltar, resoldre els seus dubtes i vendre.

Estratègia d'implementació d'etiquetes.

Difícilment qui ens visita per primera vegada ens contacta. Els internautes visiten altres web per a assegurar-se de triar la millor opció. Una campanya de remarketing mostra anuncis a persones que han visitat el lloc web almenys una vegada.

Nombrosos estudis han assenyalat que les campanyes de remarketing són més efectives, en comparació amb el correu electrònic o la cerca.

Com funciona el Remarketing amb anàlisi predictiva?

Comprendre els hàbits de compra ens permet predir el comportament del consumidor i després personalitzar els anuncis publicitaris que ajudaran a optimitzar les seves campanyes publicitàries.

Aquestes prediccions, quan es combinen amb les capacitats d'aprenentatge automàtic (Intel·ligència artificial), aconsegueixen que usuaris nous entrin a un perfil determinat. Si en el primer intent no s'aconsegueix que l'usuari interactui amb tu, el remarketing portarà accions que tornaran a mostrar als usuaris el producte o servei que va veure anteriorment.

Gràcies a les cookies guardades en els navegadors dels usuaris, es mostressin anuncis, no sols als qui ja van visitar el teu web sinó també aquells que van visitar la web dels teus competidors.

En resum

A més d'una resposta immediata, l'ús del màrqueting automation et brindarà una sèrie addicional d'avantatges com:

  • Redueix costos i temps de personal
  • Major control de les accions de màrqueting
  • Seguiment més detallat de l'impacte i les mètriques
  • Detecta de manera automàtica els registres que estan més preparats per a rebre oferta comercial.
  • Segmentació del teu púbic objectiu de forma més precisa.

Atén els teus clients en tot moment, i ofereix-los una cosa a la qual no puguin resistir-se, La personalització

Llest per a començar?

Ningú coneix millor el seu negoci que un mateix, nosaltres sabem molt bé això, per la qual cosa la primer tasca per a definir un pla d'acció és, una reunió per a l'enteniment del projecte i una comunicació fluida.

Sol·licita una proposta exclusiva per al teu projecte, ens reunim 15 minuts per a conèixer les teves expectatives i t'enviem al teu correu una estratègia personalitzada:

Agenda una reunió