La gestió de les xarxes socials (community management) és essencial per a augmentar la presència de marca en internet, però hi ha una cosa més important encara, ens acosta als nostres usuaris.
Generant una relació més estreta amb el client podem atendre els seus dubtes en qualsevol moment; a més, li donem seguiment a les inconformidades que puguin sorgir. La resposta immediata és una cosa que els usuaris valoren. Nosaltres, amb qualsevol dels nostres plans de xarxes socials ens encarreguem que la tinguin.
Per a aconseguir els objectius en les XARXES SOCIALS, és necessari tenir un PLA DE SOCIAL MEDIA
Com crear un pla de "social media" d'èxit?
El propòsit de fer una planificació, és assegurar que complirà amb els objectius empresarials. Així podrem calendarizar totes les publicacions que oferirem als teus usuaris; després mesurarem els resultats.
Per a crear un bon pla, primer hem d'analitzar i investigar unes certes mètriques; aquí et llistem les més importants:
- Anàlisi interna de l'empresa
- Anàlisi de la competència
- Anàlisi del client
- Establir els objectius, estratègies i tàctiques
- Planificació i cronogrames
Aquestes dades ens ajudaran a determinar els canals (xarxa social), formats i tipus de contingut òptim a utilitzar. Aquest pla, a més, serà revisat cada cert temps per a adaptar-se als canvis i les noves metes.