Dubte de les dades fins que les dades no deixin lloc a dubtes. Henri Poincaré
L'analítica web és una eina del màrqueting digital, que s'utilitza per a recopilar, analitzar i entendre la informació sobre el trànsit d'un lloc web.
Aquesta eina et facilitarà gestionar el teu negoci digital amb una anàlisi professional que et permetrà segmentar als teus clients i preparar campanyes de màrqueting més dirigides.
Aquí et comptem les 3 raons per les quals necessites implementar l'anàlisi web a la teva pàgina.
Comptar amb un diagnòstic.
L'analítica web et permet comptar amb un diagnòstic que t'acosta a conèixer el trànsit del teu lloc web en un temps determinat.
Visualitza l'origen de la visita, nombre de visitants, nous usuaris, mitjana de pàgines vistes, durada de la visita, percentatge de rebot, conversions etc.
El diagnòstic et servirà per a mantenir-te actualitzat amb les tendències del mercat, conèixer el comportament de l'usuari i millorar les keywords relacionades al teu lloc per a captar més clients, millorant els teus resultats on – line.
Prepara't per a avaluar les teves campanyes, estratègies, processos, mètodes i accessibilitat al teu lloc web, tot això amb la finalitat d'identificar àrees amb major potencial i oportunitats de millora per a continuar posicionant-te en el mercat.
Prendre decisions intel·ligents
Funcionen les tècniques de posicionament?
La teva estratègia de màrqueting digital està fent match amb els teus clients?
Per a prendre decisions intel·ligents requereixes tenir objectius definits i orientats, per exemple, a donar a conèixer la teva marca, augmentar les vendes o potser conèixer la satisfacció del client. Per a qualsevol que sigui el teu objectiu, els KPI (Indicador clau de rendiment) han de ser clars només així les dades obtingudes es converteixin en dades amb sentit.
Planeja millores, desenvolupa estratègies, experimenta, llança proves (Proves A/B) i coneix qual funciona millor en funció d'una anàlisi de resultats de la teva estratègia, i realitza els ajustos necessaris per a augmentar els teus resultats.
També podràs identificar la rendibilitat del teu producte o servei i generar estratègies per a augmentar el marge de guanys.
Fixar nous objectius
Les webs canvien i els usuaris també.
Reinventa les campanyes de màrqueting digital i innova el teu lloc web. Conèixer als teus clients per mitjà de dades analítiques, t'ajudés a reconèixer el que agrada i allò que no, identifiquessis que requereix major atenció, i podràs elaborar estratègies comercials amb major certesa d'èxit.
Coneix als teus clients actuals i al target objectiu, executa el teu pla d'accions i incrementa la reputació de la teva marca.
L'oportunitat de fixar nous objectius per a aconseguir l'èxit del teu producte o servei, facilita la planificació basada en la identificació d'àrees en les quals la teva empresa destaca i aquelles en les quals ha de millorar.
Tot això és possible comptant amb un servei professional d'analítica web. En Newwweb comptem amb professionals certificats en Google Analitycs que t'ajudaran a millora els teus resultats. Estàs llest per a impulsar el teu negoci?