dj., 17/10/2019 - 06:07 By Admin
Ventajas de publicidad en internet

7 avantatges de la publicitat en Internet

Com a conseqüència del creixement d'internet, augmenta l'univers de possibles compradors de béns i serveis.

A diferència de la publicitat tradicional, que busca compradors a l'atzar; la publicitat a través d'internet, mostra l'anunci al comprador en el moment just en el qual està buscant el que volem vendre.

  1. Arriba a un enorme univers d'usuaris
    La publicitat en internet ens permet arribar a milions de persones situades al voltant del món, i alhora, ens permet segmentar ubicacions i especificar els usuaris als quals dirigir els nostres anuncis.
    A més de permetre'ns arribar a una gran quantitat de públic, permet que els nostres anuncis estiguin disponibles les 24 hores del dia, els 365 dies de l'any.
  2. Alta efectivitat
    La publicitat tradicional és presentada buscant la “casualitat” que un possible comprador la vegi i s'interessi en ella. La publicitat via internet es presenta directament quan el possible comprador ja està interessat; això representa un alt grau d'efectivitat, degut principalment al fet que ens permet especificar el tipus de públic al qual dirigir-nos.
  3. Sota cost
    Pagues una vegada que l'interessat va interactuar amb el teu anunci. Utilitzar un mitjà publicitari dins d'internet així com dissenyar un anunci per a aquest mitjà és molt menys costós que en el cas dels mitjans publicitaris tradicionals.
    Fins i tot, en la gran majoria de programes publicitaris només pagues pels clics dels usuaris en els teus anuncis o, dit en altres paraules, pagues solament quan algú visita el teu lloc web.
  4. Estalvi de temps
    A més d'estalviar diners, la publicitat en internet ens permet estalviar temps, ja que utilitzar un mitjà digital o crear un anunci és una tasca més ràpida que la tradicional, perquè no requereix d'imprimir papers, ni lones, ni requereix de persones que distribueixin volants. Això repercuteix en què el nostre missatge pot arribar a les persones de manera immediata.
  5. Més informació que flueix en tots dos sentits
    La publicitat en Internet presenta una comunicació bidireccional, ja que el receptor pot comunicar-se fàcilment amb l'emissor; per exemple, a través de formularis, correu electrònic o xats en línia. Així mateix, permet que el públic, pugui accedir immediatament a major quantitat d'informació sobre el producte o servei que s'està anunciant.
  6. Resultats que si es poden mesurar
    Una altra dels avantatges, enfront de la publicitat tradicional, és que els resultats d'aquesta poden ser controlats i mesurats fàcilment. A través dels diversos programes podem, per exemple, mesurar en temps real i l'eficàcia dels mitjans o anuncis que estiguem utilitzant.
  7. Flexibilitat que permet canviar i corregir l'estratègia sobre la marxa
    Una campanya digital per internet ens permet canviar fàcilment i de manera immediata les nostres estratègies publicitàries, quan sigui necessari. Per exemple, si en mesurar els resultats de la nostra campanya publicitària, veiem que no estem obtenint els resultats esperats; és possible canviar els mitjans que estiguem utilitzant o modificar els nostres anuncis de manera immediata.