dc., 13/05/2020 - 20:02 By Admin
Neuromarketing

El neuromarketing s'encarrega d'analitzar el procés de decisió de compra del consumidor, a fi de produir estratègies per a atreure audiència potencial i generar més vendes.

El procés de decisió de compra

  1. Comença des de la identificació i reconeixement d'un desig o necessitat,
  2. El següent pas és fer una recerca prèvia sobre els productes i serveis que probablement poden satisfer aquesta necessitat,
  3. Després ve l'elecció del producte o servei a adquirir,
  4. Finalment a l'experiència de compra i post-venda.

El neuromarketing genera benefici en ser present en cadascuna de les etapes de decisió de compra.

En el primer pas d'aquest procés, el subconscient del consumidor, a través d'experiències i sentiments obtinguts en qualsevol lloc despertarà un desig o alguna necessitat.

Al moment que el consumidor està en l'etapa de recerca de productes o serveis, està buscant quina és la seva millor opció. En està part, podem omplir-ho amb arguments racionals de perquè som els millors, però no serviria de molt, ja que el que importa és a experiència i el que li farem sentir amb el nostre producte.

Finalment, en la post-venda, hem de seguir en contacte amb el nostre client, fer-li sentir que estem per a ell en tot moment, que ho entenem i que en qualsevol inconvenient amb el nostre producte o servei l'atendrem immediatament.

Vendre experiències, resposta immediata i ser a prop al nostre consumidor són pilars per a enfortir el nostre posicionament en la ment del consumidor.

Entre els altres beneficis del neuromarketing podem trobar que:

  • Identifica patrons de conducta comunes: Amb el màrqueting digital podem identificar uns certs comportaments i veure quina és la causa d'ells, creant models de conducta que ens proporcionen dades concretes per a crear campanyes i productes optimitzats als nostres consumidors.
  • Permet oferir als clients només el que necessiten: Coneixent a fons al teu consumidor, detectant allò que li agrada, les seves necessitats i els seus estímuls, podem segmentar amb més precisió el que oferirem.
  • Reforça la imatge de marca: Amb el neuromarketing, la comunicació i el brandeo de l'empresa s'enfoca a les necessitats reals del consumidor. Això ajuda a connectar amb el públic objectiu per a generar interès i confiança amb la marca.
  • Augmenta el nivell de convenciment: Informació és poder, entre més dades tinguis sobre el teu consumidor, més fàcil convèncer-lo, perquè saps el que el provoca o incita a consumir un cert producte, servei o fins a contingut.

Descobrir els desitjos de la teva clientela abans que arribi a expressar-los eés totalment possible gràcies a l'aplicació de l'neuromàrqueting.

Afegeix un valor irresistible als teus campanyes

deixa'ns les teves dades per proposar-te un pla d'acció