dt., 09/03/2021 - 20:16 By Admin
 Millorar l'atenció, prioritat de les empreses.

A causa de l'avanç que estan experimentant les telecomunicacions, moltes empreses entenen que han de millorar la qualitat del seu servei aprofitant al màxim els avanços en el món de la tecnologia. Moltes empreses utilitzen els commutadors virtuals per a dur a terme de forma més eficaç i còmoda les seves campanyes de màrqueting o per a establir contacte amb el client. No obstant això, no tothom té coneixement sobre aquesta o altres tecnologies.

És d'especial importància que una empresa sigui competitiva i per a això ha de treure-li el màxim partit a la tecnologia, i és que, en primer lloc, resulta interessant el servei que pot oferir un commutador virtual ja que, gràcies a aquest sistema IP, es podrien atendre crides des de qualsevol lloc. En segon lloc, resulta imprescindible donar una bona imatge a la nostra empresa perquè generi més volum de negoci. En qualsevol cas, cada mínim detall compta, per la qual cosa un commutador virtual sempre serà una opció útil per a una companyia que vulgui adquirir prestigi i èxit.

Resulta imprescindible donar una bona imatge a la nostra empresa perquè generi més volum de negoci.

Totes les crides passen a través del commutador virtual i després es canalitzen a les diferents extensions, la qual cosa permet controlar i monitorar tots les crides entrants i sortints, obtenir enquestes amb les quals els nostres clients retroalimenten el nostre servei. Amb totes aquestes dades es poden generar informes i reportis que ens ajudaran a prendre les millors decisions.

Les empreses veuran millores que es reflectiran en la percepció dels clients, com ara:

 

  • Millora l'atenció telefònica: amb el commutador virtual, una empresa pot atendre totes les crides, generant més confiança i lleialtat en els usuaris que les realitzen.
  • Proporcionar una imatge professional: el commutador virtual ofereix nombroses opcions que permeten personalitzar el servei. Exemple d'això són els missatges de benvinguda o l'ampli menú d'opcions, la qual cosa genera un atractiu extra en els clients.
  • Major qualitat d'atenció telefònica: gaudir d'aquest sistema virtual, proporciona mobilitat i major flexibilitat gràcies al desviament d'anomenades a qualsevol dispositiu. Augmentant la qualitat del negoci en anul·lar tots aquells descuits que amb un sistema de telefonia normal podríem tenir.
  • Ofereix una imatge internacional: moltes companyies que ofereixen el servei de commutador virtual permeten comptar amb un número virtual amb el prefix internacional del país d'elecció de l'empresa, per a poder així posicionar-se en aquest mercat. També, si una empresa té diferents seus en diferents països, a través de la IP el sistema d'anomenades al commutador estarà connectat. En l'actualitat, tenir presència internacional resulta molt útil a l'hora que el negoci sigui més reeixit, com a producte del fenomen de la globalització, de manera que aquesta opció és molt interessant per a establir un bon negoci.