dv., 21/05/2021 - 19:02 By Admin
Marca

Ja sigui que el teu objectiu sigui vendre un producte o servei, posicionar la teva marca, o desitges que la gent acudeixi amb tu per a assessorar-se i resoldre les seves necessitats, és primordial que generis confiança. Dóna'ls una raó perquè et triïn a tu sobre la infinitat d'opcions que existeixen. I Com pots logarlo? Humanitzant la teva marca, per a això primer necessites obrir-te i ser transparent, no sols en la teva branding, sinó també sobre les persones darrere de la teva empresa.

Desenvolupa la identitat de la teva Marca

Per a humanitzar la teva marca has de desenvolupar una identitat que es destaqui, que sigui coherent i per descomptat, que tingui un enfocament real, amigable i humà. Això és essencial per a relacionar-se amb els teus consumidors. Ningú tindrà una connexió forta amb una marca que se sent dirigida per un grup de robots.

Però es tracta fins i tot més que això. Aquí hi ha algunes raons més per les quals cada esforç de marca ha d'adoptar un enfocament humà:

  • T'ajuda a construir relacions:
    Sempre és important tenir relacions positives amb els seus clients; i amb les xarxes socials com una part tan predominant del nostre món actual, és més fàcil connectar-se i interactuar amb els teus clients, això t'ajudarà a generar lleialtat.
  • Ajuda a la teva audiència a conèixer-te:
    Per a generar confiança amb els teus clients actuals i potencials, ells han de sentir que et coneixen. Destacar als membres de l'equip en el teu lloc web, materials de màrqueting i tota la resta pot ser de gran ajuda per a aportar un element humà a la teva marca.
    Els consumidors preferirien veure la cara amigable d'un dels membres reals i dedicats del seu equip que un logotip genèric de l'empresa.
  • Aprens a reaccionar davant errors:
    Errar és d'humans, i per tant de marques també. És necessari que en les ocasions on cometes una falta, la teva empresa pugui donar la cara i demanar disculpes.

Mostrar-te vulnerable farà que la teva audiència pugui sentir-se identificada.


Però. Què més fa falta per a humanitzar al 100% la teva marca?, bo aquí et deixem 6 accions a portar acabo:

1. Comparteix contingut i interactua amb la teva audiència

Assegura't de compartir coses que siguin rellevants per a les persones a les quals intentes arribar. Inspira'ls i anima'ls a fer preguntes i entaular una conversa, així tu podràs escoltar-los i aprendre d'ells; El sentiment de pertinença dels consumidors farà que el sentir-se escoltats i entretinguts generi una connexió amb la teva marca.

Sempre sé transparent.

2. Mantente fidel al teu "jo" de marca

Sé tu mateix! Has d'estar disposat a obrir-te si esperes que els altres comprenguin i es connectin amb qui ets. Deixa que la personalitat de la teva marca brilli a través de tot el que fa. Quan et mantens fidel al teu “jo” de marca, és molt més fàcil projectar la mateixa veu i personalitat; d'aquesta manera generaràs molt reconeixement.

3. Construeix relacions amb xarxes socials

Anteriorment esmentàvem l'ajuda que genera les xarxes socials, i és que a través d'elles podràs connectar-te amb les persones de tot el món. Així que; Interactua amb la teva audiència i dedica temps per a conèixer-los a nivell personal!

4. Mostra a la teva audiència el que passa darrere.

Deixar que els consumidors vegin a les persones que estan darrere del negoci és una forma poderosa d'humanitzar la teva marca. Si els consumidors només miren el teu logotip tot el temps, és possible que no vegin a la teva marca com a humana. Per tant, mostra als membres del teu equip en el centre d'atenció.

Presa algunes fotos dels membres de la teva empresa i mostra-les en el teu lloc web o les teves plataformes de xarxes socials. Fins i tot podries compartir el teu empleat del mes. Veure a la gent entre bastidors ajudarà els consumidors a posar-li rostre a la teva marca.

5. Comparteix contingut generat per l'usuari.

Compartir aquest tipus de contingut funciona per a humanitzar la teva marca de dues maneres: primer, és emocionant i afalagador per a l'usuari que fa que la seva foto aparegui en el teu lloc web o en les xarxes socials. En segon lloc, els mostra a altres consumidors que té excel·lents relacions amb els seus consumidors i que aquestes persones ja gaudeixen dels seus productes.

6. Sé agraït.

Quan estiguis festejant els teus assoliments, assegura't d'agrair als teus clients; ells se sentiran afalagats i part d'una cosa més gran que ells mateixos. Aquesta connexió crearà una lleialtat forta.

La millor manera d'humanitzar la teva marca

A més d'agrair als teus clients, fes-los saber que et preocupes per ells i els aprecies. Per tant, demostra la teva estima enviant-los als teus millors clients productes promocionals de l'empresa o oferint-los descomptes especials amb un missatge personalitzat.

Ja saps per què humanitzar la teva marca i com fer-ho, ara només falta que et decideixis i ho porti acabo, si encara no tens molt clar com aconseguir-ho. No et preocupis! Nosaltres t'ajudem i assessorem. Agenda una reunió