dl., 24/10/2022 - 10:28 By Editor
Contenido Interactivo

Durant els darrers anys, el contingut interactiu ha estat una de les peces fonamentals del màrqueting de contingut. Especialment considerant que la generació dels millennials (nascuts entre 1980 i 1995) dicten tendències i influeixen en el comportament del consumidor actual.

Però, abans que res, Què és contingut interactiu?

El contingut interactiu combina la informació i l'entreteniment per aconseguir una innovadora forma de generar compromís incentivant la interacció de l'usuari, o dit en paraules més formals és qualsevol material que transmet el seu missatge encoratjant el lector a consumir-lo.

Aquest contingut guia l'usuari a través del seu camí a la conversió, aquest recol·lecta informació durant el consum de contingut.

La importància d' aquest mètode rau en el seu màrqueting de contingut estàndard ha saturat el consumidor en blogs i xarxes socials amb grans quantitats de publicacions, usualment errant en la qualitat i rellevància del seu contingut.

Ara t'explicaré quins avantatges té el contingut interactiu.

  • Et permet diversificar el teu contingut. Usar mètodes més convencionals per al màrqueting no és una cosa dolenta, però es recomana que utilitzis contingut interactiu de cop per poder diversificar les teves publicacions.
  • És més probable fidelitzar un usuari que va interactuar amb un contingut interactiu ja que mostra un interès genuí en la teva proposta.

  • L'usuari està més atent al teu contingut en estar interactuant amb ell mateix.
  • Pots tenir una millor idea de qui està prestant atenció a les teves publicacions. Ja que les estadístiques que ensenyen les xarxes socials mostren les visualitzacions de la mateixa, però en el contingut interactiu pots observar qui interactua directament amb la teva publicació i no únicament a aquells que la van veure; ja que no pots verificar que a tots aquells que van visualitzar la teva publicació, li van prestar atenció.

Segons una enquesta, el 81% dels enquestats va dir que el contingut interactiu és més efectiu que el contingut estàtic.

Conclusió

El contingut interactiu és una eina que s'ha tornat pràcticament indispensable per a una empresa si vol ressaltar a les xarxes socials.

No per res s'estableix que aquesta és una de les estratègies que van a predominar en el pròxim any 2023.