El màrqueting de contingut és essencial al moment de voler augmentar audiència, vendes i connectar amb el teu consumidor. Això causa que la imatge de marca es més forta i es posicioni millor en la ment del consumidor.
Primer de tot els contarem una petita anècdota que usarem per a exemplificar:
A mitjan Maig, Espanya va iniciar el procés de desconfinamiento cap a la "nova normalitat" i en la primera setmana rebem la bona notícia que l'últim projecte ja estava atraient clients, quan la majoria dels negocis i sobretot els serveis d'estètica tenien molta incertesa:
Aquests missatges encoratgen a tot l'equip a continuar treballant amb més ímpetu cada dia, res anima més a un equip creatiu que una franca palmada a l'esquena!
Quina va ser la fórmula guanyadora?
Podríem explicar-ho com sempre ho fem els experts en màrqueting digital, omplint-nos la boca de nomenclatures tecnològiques, que sovint comporta al fet que el nostre interlocutor, en l'esforç per captar un dels conceptes, perd el fil, i acabem parlant sols, així que no entrarem en aquests detalls...
En realitat, el més probable és que tu estiguis buscant aplicar la fórmula màgica que farà créixer el teu negoci, sense necessitat de comprendre cada tècnica SEU, ni la diferència entre METATAG i ETIQUETA.
Per descomptat, és molt important, cuidar cada detall que propiciï el bon posicionament en els cercadors, però no n'hi ha prou amb això, la fórmula guanyadora és combinar la nostra experiència tècnica amb el coneixement del negoci que té cada client, creant una relació de confiança perquè cada integrant canalitzi apropiadament els seus esforços.
ÈXIT = EXPERIÈNCIA TECNOLÒGICA + CONEIXEMENT DEL NEGOCI
La propietària de luzestetikabarcelona.com ja tenia des de fa diversos anys una web, però els resultats no complien amb les seves expectatives, així va arribar a nosaltres i ens vam ocupar de recuperar el seu domini i vam reconstruir el seu web, des de la creació d'un nou logo i un disseny orientat a l'experiència de l'usuari, fins a l'aplicació de totes les tècniques SEO en el codi, perquè sortís en els primers llocs dels cercadors i que fos fàcil de navegar i contactar-se per als nous visitants de la web.
La recuperació de la seva inversió va arribar més ràpid del que esperàvem
un altre factor que va ajudar va ser la pandèmia COVID-19, perquè durant el confinament la societat es va inclinar a navegar més en internet i els seus clients potencials ja sabien que ella estava llesta per a atendre'ls amb totes les mesures de seguretat.
El màrqueting de contingut, té més èxit quan és oportú, com la Luciana va tenir data per a la volta a l'activitat, es va ocupar de garantir el benestar de la seva clientela i es va prendre el temps per a crear un article per a transmetre'ls aquesta tranquil·litat.
Això significa que hi ha un altre factor important que hem d'incloure a la fórmula guanyadora del màrqueting de contingut, la millora constant.
ÈXIT = (EXPERIÈNCIA TECNOLÒGICA + CONEIXEMENT DEL NEGOCI) * MILLORA CONTÍNUA
A nosaltres ens encanta parlar de NEUROMARKETING, de UX DESIGN i ANALÍTICA però el més valuós és la comprovació que el salt de la teoria a la pràctica, confirma el compliment dels objectius plantejats des d'un principi.
Això ens permet assegurar que anem per bon camí i que podem fer més.
Si encara no has fet el pas, ara és la teva millor oportunitat per a iniciar la transformació digital del teu negoci.