dt., 25/02/2020 - 22:04 By Admin
Estrategia de Marketing Digital

El Màrqueting Digital ha anat guanyant terreny amb el pas dels anys gràcies als avenços tecnològics que sorgeixen dia amb dia. També s'han creat estratègies que per la seva eficiència, ja marquen tendència. Si el que busques és saber quines característiques destacaran aquest tipus de màrqueting durant el 2020, estàs en el lloc correcte doncs a continuació et vam compartir una llista amb les seves claus:

Treballa juntament amb la neurologia per a estudiar el comportament del cervell a l'hora de comprar alguna cosa. Involucra l'emocional amb el que es vol vendre, aconseguint que el teu cervell segregui unes certes substàncies que intervenen en processar i guardar informació.
Aquests dos tipus de realitat s'han tornat populars en els últims anys, posant-les també entre les tendències per a aquest 2020, però és probable que la realitat augmentada lideri entre aquestes dues orientacions.
Comunament usada en llocs web mitjançant chatbots, els qui s'encarreguen de brindar atenció com resoldre preguntes, donar assistència en registres i atendre queixes per als cibernautes. És una opció molt efectiva perquè als clients els agrada obtenir solucions ràpides en contactar-se amb una empresa.
És una branca nova del màrqueting, la qual s'enfoca en conceptes més humans, de valors i respecte al planeta Terra. Són empreses que busquen generar un mal menor al medi ambient, a la societat i al seu entorn en general.
Vivim en una època amb avanços tecnològics alts, la qual cosa ens dóna l'oportunitat d'aprofitar-los al màxim. Actualment la gent prefereix visitar llocs web que tinguin un bon contingut visual i interactiu perquè així poden sentir una certa proximitat amb la pàgina a la qual visiten.
Es tracta d'un contingut que apareix en forma de fragment destacat situat just sota els anuncis patrocinats de PPC i per sobre de les cerques orgàniques. La posició zero pot augmentar el CTR en més d'un 100%.

Font: https://itssc.com.mx/17-tendencias-en-marketing-digital-para-2020-parte-1