dt., 15/12/2020 - 18:54 By Admin
Ads

Google Ads és extremadament popular, moltes empreses han descobert els enormes beneficis de la publicitat en línia a causa dels seus baixos costos i gran abast d'usuaris; el que genera un ràpid i millor ROI.

Conforme pansa el temps, aquesta eina evoluciona dràsticament, tenint sempre com a objectiu facilitar processos i optimitzar resultats. En aquest punt és quan la Intel·ligència Artificial (IA) entra en joc.

És temps d'explotar la intel·ligència artificial en les teves campanyes d'anuncis en línia.

La IA s'ha tornat una eina clau per a google ads, però... Quina és l'eficiència significativa que aporta? Podem trobar inumerables beneficis de la Intel·ligència artificial, aquí et deixem els que per a nosaltres optimitzen les campanyes de google ads.

Aprèn i prediu el comportament del consumidor

La IA, juntament amb eines d'estadístiques i l'aprenentatge automàtic, aconsegueixen anticipar les futures accions del consumidor.

Per exemple, és capaç de calcular la probabilitat d'abandó d'una pàgina web, per a poder actualitzar-la i buscar una manera de retenir als usuaris.

D'igual manera, comença a aprendre el que l'usuari més visita, quin mitjà de contacte prefereix, quins mètodes de pagament utilitza per a realitzar les seves compres i altres mètriques, per a analitzar-les i crear estratègies personalitzades orientades a cada tipus de consumidor.

Optimitza la segmentació

A poc a poc, les eines tradicionals per a segmentar un nínxol de mercat van quedant enrere, pel fet que la Intel·ligència artificial ajuda a entendre millor al consumidor, abans que ell mateix entengui o identifiqui les seves necessitats.

La intel·ligència artificial en les campanyes d'anuncis en internet, identifica i separa per cohorts als usuaris, per a dirigir anuncis específics dirigits a cadascun d'ells.

Fa més fàcil i eficient la segmentació, perquè amb totes les dades que alberga la base de dades, és fàcil identificar les característiques dels usuaris.

Personalitza els anuncis

No parlem només de posar el nom de l'usuari, si no que a través de la segmentació i identificar el comportament dels usuaris, la IA ensenya els anuncis als usuaris de maneres específiques, amb dissenys i formats diferents, que segons les dades llançades, són els idonis per a cada tipus d'usuaris.

En incorporar la IA a les campanyes d'anuncis en Google, les marques són capaces d'oferir els productes i serveis més rellevants per a cada consumidor, en el precís instant en què es presenten les majors probabilitats de compra.

Automatitza

Amb la IA aconseguim eines que facin per si soles les tasques repetitives. En les campanyes d'anuncis de google és possible:

  • Triar una sèrie d'estratègies automatitzades de licitació enfocada a objectius concrets.
  • Automatitzar els anuncis de proves que proporciona claredat sobre el rendiment millorat.
  • Generar automàticament el text dels teus anuncis.
  • Crea anuncis basats en el contingut del teu lloc web de manera dinàmica, per a generar i dirigir anuncis mitjançant anuncis de cerca dinàmica.

Abans d'acabar amb l'exposició de l'eficiència de la IA, hi ha un altre punt que val la pena esmentar: El remarketing amb anàlisi predictiva.

Mostra els teus anuncis als usuaris que estan veient a la competència

La recol·lecció de dades de les cookies, el big data, i l'aprenentatge automàtic, poden ensenyar anuncis a les persones que han visitat el lloc web almenys una vegada o a la teva competència.

Checa el nostre servei d'administració de Campanyes de Google Ads i contacta'ns per a enraonar-te més sobre això!