El marketing de contingut o Inbound marketing, és un conjunt de tècniques de marketing no intrusives que ens permeten captar clients aportant valor , a través de la combinació de diverses accions de marketing digital com el posicionament web, la presència a xarxes socials i l'anàlisi d'estadístiques.

Les estadístiques indiquen que el marketing digital genera un 54% més de prospectes invertint la mateixa quantitat.

Les estadístiques indiquen que el "inbound marketing" (també anomenat marketing de contingut), comparat amb el tradicional genera un 54% més de prospectes invertint la mateixa quantitat, a més el cost d'adquirir un prospecte costa un 61% menys que amb altres mitjans .

 

Què ens fa la teva millor opció?

El marketing de contingut és la nostra especialitat i al llarg dels anys hem conformat un equip de professionals que assegura resultats excepcionals a tots els nostres clients.

El que busquem durant una campanya d'aquest tipus és que els clients potencials et trobin quan realment ho necessitin i estiguin decidits a donar el següent pas: contactar, comprar o contractar.

Jo faig el que tu no pots i tu fas el que jo no puc. Junts podem fer coses molt grans!