El màrqueting de contingut té com a objectiu crear contingut rellevant i de valor per a atreure al públic objectiu, i és de vital importància per a l'estratègia de màrqueting digital inbound. Aquesta metodologia; a diferència del màrqueting tradicional que és invasiu; té com a principal objectiu atreure a l'audiència, amb informació persuasiva que propiciï la connexió amb els usuaris.
El màrqueting de contingut consisteix a crear experiències valuoses que generin un impacte positiu tant en les persones com en la teva empresa.
La importància del contingut en SEO
El contingut és un factor molt important per al posicionament natural en cercadors (SEO). Ja que, Google considera de major importància els llocs web que creguin continguts originals, únics i amb valor.
En la mesura que motors de cerca com Google o Bing, es tornen més intel·ligents amb la semàntica, el valor del contingut es fa més important.
Un altre factor és que, aquelles web dinàmiques que creixen periòdicament amb nous articles, generen més vincles i aquest és un altre paràmetre que Google té en compte per a augmentar el posicionament en els seus resultats, la qual cosa es tradueix en un major trànsit orgànic cap als seus llocs web.