El màrqueting de contingut té com a objectiu crear contingut rellevant i de valor per a atreure al públic objectiu, i és de vital importància per a l'estratègia de màrqueting digital inbound. Aquesta metodologia; a diferència del màrqueting tradicional que és invasiu; té com a principal objectiu atreure a l'audiència, amb informació persuasiva que propiciï la connexió amb els usuaris.

El màrqueting de contingut consisteix a crear experiències valuoses que generin un impacte positiu tant en les persones com en la teva empresa.

La importància del contingut en SEO

El contingut és un factor molt important per al posicionament natural en cercadors (SEO). Ja que, Google considera de major importància els llocs web que creguin continguts originals, únics i amb valor.

En la mesura que motors de cerca com Google o Bing, es tornen més intel·ligents amb la semàntica, el valor del contingut es fa més important.

Un altre factor és que, aquelles web dinàmiques que creixen periòdicament amb nous articles, generen més vincles i aquest és un altre paràmetre que Google té en compte per a augmentar el posicionament en els seus resultats, la qual cosa es tradueix en un major trànsit orgànic cap als seus llocs web.

 

Què ens fa la teva millor opció?

El màrqueting de contingut, és la nostra especialitat i al llarg dels anys hem conformat un equip de professionals que assegura resultats excepcionals a tots els nostres clients.

El nostre propòsit és ser el teu soci estratègic per a treballar conjuntament i aconseguir el teu creixement en benefici mutu.

Ens encarreguem de crear contingut rellevant, que incloguin les paraules clau apropiades i cuidant que els visitants trobin interessant el text. Així, l'empresa guanya credibilitat, generant confiança al producte o servei, alhora que es compleix amb els requisits perquè els motors de cerca indexin el teu web, amb les paraules clau més consultades en internet pel públic al qual està destinat.

Quan atens els dubtes dels usuaris, no sols captes la seva atenció, també et guanyes la seva confiança, per a acompanyar-los en el seu camí a convertir-se en clients. Per a aconseguir-ho és necessari conèixer els seus interessos i crear un pla de contingut que aporti valor.

 
Jo faig el que tu no pots i tu fas el que jo no puc. Junts podem fer grans coses!

El contingut és com un tresor, però ha de ser oposat, en cas contrari és com un tresor en el fons de la mar. Per aquesta raó, et recomanem incloure a la teva estratègia de màrqueting digital, diversos serveis com la gestió de xarxes socials que permeten atreure més audiència.