El cost de les paraules claus depenen de diversos factors, principalment la competència, no obstant això, quan és administrada per professionals certificats, s'aconsegueix optimitzar la campanya per a fer que rendeixi al màxim el teu pressupost, això sempre resulta que el cost/benefici, justifica la inversió.
Les campanyes de Google Ads són les més eficients. Els nostres plans són totalment flexibles.
Plans segons el nivell de servei i inversió
Mostra el teu web en primer lloc dels resultats de Google amb qualsevol dels nostres plans.

Pla Search
USD $130 / mes
- Gestió d'1 campanya
- Recerca de paraules clau segons estadístiques
- Anuncis de text en Xarxa de Cerca
- Extensions d'anuncis
- Reporti mensual per correu d'adquisició
- * No inclou la inversió a Google, això depèn de les paraules clau del projecte

Pla Display
USD $255 / mes
- Gestió de fins a 5 campanyes
- Recerca de paraules clau segons estadístiques
- Anuncis de text en Xarxa de Cerca
- Extensions d'anuncis
- Anuncis de gràfic en xarxa display amb imatges
- Campanya d'anuncis orientats a minvar clients de competència
- Integració amb Google My Business per a estratègies orientades a exposició local
- 3 reportis mensuals per correu
- * No inclou la inversió a Google, això depèn de les paraules clau del projecte

Pla Smart
USD $430 / mes
- Gestió de fins a 10 campanyes
- Recerca de paraules clau segons estadístiques
- Anuncis de text en Xarxa de Cerca
- Extensions d'anuncis
- Anuncis de gràfic en xarxa display amb imatges
- Anuncis de gràfic en xarxa display amb vídeos
- Campanya d'anuncis orientats a minvar clients de competència
- Integració amb Google My Business per a estratègies orientades a exposició local
- Campanya de remarketing dinàmic amb indicadors i segmentació automatitzada
- Reunió virtual mensual per a revisar avanços i ajustar estratègia
- * No inclou la inversió a Google, això depèn de les paraules clau del projecte