El cost de les paraules claus depenen de diversos factors, principalment la competència, no obstant això, quan és administrada per professionals certificats, s'aconsegueix optimitzar la campanya per a fer que rendeixi al màxim el teu pressupost, això sempre resulta que el cost/benefici, justifica la inversió.

Les campanyes de Google Ads són les més eficients. Els nostres plans són totalment flexibles.

Plans segons el nivell de servei i inversió

Mostra el teu web en primer lloc dels resultats de Google amb qualsevol dels nostres plans.

Google ads-search

Pla Search

USD $130 / mes

  • Gestió d'1 campanya
  • Recerca de paraules clau segons estadístiques
  • Anuncis de text en Xarxa de Cerca
  • Extensions d'anuncis
  • Reporti mensual per correu d'adquisició
  • * No inclou la inversió a Google, això depèn de les paraules clau del projecte
Comencem!
Google ads-display

Pla Display

USD $255 / mes

  • Gestió de fins a 5 campanyes
  • Recerca de paraules clau segons estadístiques
  • Anuncis de text en Xarxa de Cerca
  • Extensions d'anuncis
  • Anuncis de gràfic en xarxa display amb imatges
  • Campanya d'anuncis orientats a minvar clients de competència
  • Integració amb Google My Business per a estratègies orientades a exposició local
  • 3 reportis mensuals per correu
  • * No inclou la inversió a Google, això depèn de les paraules clau del projecte
Fem-ho!
Google ads-smart

Pla Smart

USD $430 / mes

  • Gestió de fins a 10 campanyes
  • Recerca de paraules clau segons estadístiques
  • Anuncis de text en Xarxa de Cerca
  • Extensions d'anuncis
  • Anuncis de gràfic en xarxa display amb imatges
  • Anuncis de gràfic en xarxa display amb vídeos
  • Campanya d'anuncis orientats a minvar clients de competència
  • Integració amb Google My Business per a estratègies orientades a exposició local
  • Campanya de remarketing dinàmic amb indicadors i segmentació automatitzada
  • Reunió virtual mensual per a revisar avanços i ajustar estratègia
  • * No inclou la inversió a Google, això depèn de les paraules clau del projecte
Ho vull ja!

Com saber quina és la meva estratègia de màrqueting digital ideal?

El que fa que un servei de màrqueting digital sigui eficient, és que s'alineï a una estratègia de màrqueting integral. Per a això armem paquets, que inclouen els plans de serveis específics, per als objectius empresarials de cada client.

Sol·licita una proposta exclusiva per al teu projecte, ens reunim 15 minuts per a conèixer les teves expectatives i t'enviem al teu correu una estratègia personalitzada:

Quines altres consideracions són importants?

És important donar seguiment als resultats, una estratègia ha de tenir indicadors i dimensions que permetin mesurar les tàctiques utilitzades i ajustar-les en cas de ser necessari.

Ningú coneix millor el seu negoci que un mateix, nosaltres sabem molt bé això, per la qual cosa la primer tasca per a definir un pla d'acció és, una reunió per a l'enteniment del projecte i una comunicació fluida.

Agenda una reunió